رزومه‌هاي سرنوشت‌ساز: ابزاري براي شغل مناسب

۱۳ بازديد

رزومه‌هاي سرنوشت‌ساز: ابزاري براي شغل مناسب

در اينجا به شما ياد ميدهيم چطوري از طريق رزومه سازي استخدام شويد يا پروژه بگيريد.


مشخصات فايل

تعداد صفحات 550
حجم 0 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي zip
دسته بندي دوره هاي آموزشي


توضيحات كامل

اهميت رزومه در گرفتن پروژه

بارها پيش آماده كه افرادي را ديده ام كه از لحاظ فني و تخصصي در بهترين حالت ممكن قرار داشته اند اما متاسفانه نه جايي استخدام شده اند نه قدرت گرفتن پروژه داشته اند.

بايد اين موضوع را درك كنيم كسب درآمد از تخصص، فقط مسائل فني نيست. اگه به دنبال استخدام شدن و يا پروژه گرفتن هستيد نمي توانيد از رزومه سازي صرف‌نظر كنيد.

آمار بيكاري در كشور و شهرتون را حتما در جريانيد، حتما آگاهيد كه تحريما چه بلايي سر وضعيت اقتصادي و معيشت مردم آورده است.كرونا هم كه همه چيز را تحت تاثير قرار داده است. مسلما بعد اين خواندن همين يك خط نااميدي سراغ شما خواهد آمد. اما چرا در همين شرايط بعضيا راحت استخدام مي شوند. راحت پروژه مي گيرند. راحت مهاجرت مي كنند. و خيلي راحت ارتباطات كاري فراهم مي كنند. بياييد با هم صادق باشيم همه كه با پارتي موفق نمي شوند و پروژه نمي گيرند. شركت هاي بزرگ و البته خصوصي مثل ديجي كالا فقط به رزومه شما نگاه مي كنند. 

كل رقابت سر رزومه حرفه اي و موثر است

اين روزها همه چيز با سرعت زيادي در حال تغيير است و اين موضوع در فضاي استخدام نيز تأثيرگذار است. به‌عنوان مثال اينكه مديران منابع انساني به دنبال جذب چه نيروهايي هستند و اينكه متقاضيان چگونه بايد توجه آن‌ها را جلب كنند هميشه ثابت نيست. بنابراين اگر شما نتوانيد آمادگي لازم را كسب كنيد از رقيبان خود عقب خواهيد افتاد. اين موضوع روي مهم‌ترين معرفي‌نامه‌ي شما يعني رزومه‌تان اهميت بسيار بالايي دارد. زماني كه شما براي شركتي درخواست همكاري ارسال كرده و رزومه‌‌تان را ضميمه مي‌كنيد، تنها يك شانس داريد تا طرف مقابل را تحت تأثير قرار دهيد. بنابراين بايد از اين فرصت نهايت استفاده را برده و رقبايتان را كنار بزنيد.

آيا رزومه همان فايل PDF است؟

اگر يك جستجوي ساده بزنيد هزاران مطلب در مورد رزومه و رزومه سازي و نحوه ايجاد آن مي بينيد. فرمت هاي مختلفي هم از رزومه ها رو مي توانيد ببينيد و خروجي بگيريد. خب اگه قرار به همين مطالب بود و همان فايل PDF، الان همه افراد جامعه يك فايل رزومه ايجاد مي كردن و استخدام مي شدند. اينكه ما بايد چارچوب را بدانيم لازم و ضروري است ولي كافي نخواهد بود.

 

رزومه هاي حرفه اي، پشت صحنه هاي زيادي دارند

رزومه از ديدگاه گروه آموزشي سورس ايران، يعني ما بتوانيم تخصص و يادگيري مداوم داشته باشيم. براي خودمان نمونه سايت داشته باشيم كه به عنوان يك رسانه مستقل ارائه دهنده تصويري از برند كاري ما باشد. بلد باشيم مهارت هاي نرم (در دوره متوجه آن خواهيد شد) را كسب كنيم و با شبكه سازي و ارتباطات كاري بتوانيم همه جا شناخته شده باشيم و دايما پروژه بگيريم.

رزومه سازي يعني من بلد باشم توليد محتوايي منطبق با حرفه و تخصصم داشته باشم كه افراد مختلف در مورد آن صحبت كنند.البته همه اينها فقط و فقط با آموزش هاي تخصصي و به مرور زمان با يك مربي كاربلد كه تجربه كاري دارد بدست مي آيد.

خب من متوجه شدم رزومه يعني چي، ميشه سرفصلا رو دقيق بهم بگيد؟!

در اين دوره در مورد چه موضوعاتي صحبت مي شود؟
ما قرار است در اين دوره بصورت عميق و مفصل پشت صحنه يك رزومه قوي كه باعث استخدام و پروژه گرفتن مي شود را تحليل كنيم.

پشت صحنه يك رزومه قوي كه باعث استخدام و پروژه گرفتن مي شود

گام اول: تخصص و يادگيري مداوم:

دوست من فرق زيادي وجود دارد بين دانستن و توانستن. خيلي از ماها مطالب زيادي را در مورد يك موضوع مي دانيم ولي نمي توانيم اونا را انجام بدهيم.
ما در اين دوره به شما مي گوييم كه چه فرقي است بين دانش و مهارت و در مورد اينكه چطور تخصصي را فرا بگيريد مفصل صحبت مي كنيم و نقشه را متخصص شدن را به شما مي آموزيم. به شما ياد ميدهيم چطوري يك شخص با تخصص حرفه اي و كار بلد باشيد.

گام دوم: راه اندازي يك سايت حرفه‌اي:

در دنياي كنوني كسب‌وكار، بدون شك داشتن يك وب‌سايت براي معرفي نوع كار، خدمات و محصولات امري اجتناب ناپذير است. تا حالا نام خودتان را در اينترنت جست‌وجو كرده ايد؟!! نامتان را در موتورهاي جست‌وجوي مختلف وارد كنيد و در هنگام مشاهده‌ي نتايج، خودتان را جاي كارفرما بگذاريد. اسمي كه سايت شخصي داشته باشد براي شما جذاب است، يا نه هيچ اسم و رسمي از آن شخص وجود نداشته باشد؟!!!

فرض كنيد با زدن اسم شما سايت شخصي تان بالا بيايد. چه با پرستيژ و جذاب :)

[dw-note color="green"]ما در اين دوره به شما ياد مي دهيم كه سايت شخصي تان را به راحتي پياده سازي كنيد و قدم اول را از ديگران جلو بيفتيد. تمام ابزارها به همراه آموزش كامل و جامع :)[/dw-note]

گام سوم: نمونه كارهاي حرفه اي و جذاب:

اگر هنوز موفق نشده‌ايد در شركتي كه آرزويش را داريد استخدام شويد يا اينكه نتوانسته ايد پروژه اي بگيريد احتمالا مشكل از نمونه‌كارهايتان است. نمونه‌كار و رزومه‌تان بايد به گونه‌اي طراحي شده باشد كه نظر هر بيننده‌اي را به خود جلب كند.
رزومه شما بايد نمونه‌كارهاي برجسته‌تان را به‌خوبي به نمايش گذاشته و يك ديدگاه كلي از شخصيت‌تان نيز ارائه دهد. در دوره رزومه سازي سورس ايران مواردي در طراحي نمونه‌كار گفته مي شود كه شما خود و كارتان را به خوبي به هر خواننده‌اي نشان خواهيد داد.

به علت مهم بودن نمونه كار، يك فصل را به اين موضوع اختصاص داده ايم و در آن به صورت كاملا حرفه اي به شما آموزش ميدهيم چه نمونه كارهايي درست كنيد با چه ويژگي هايي، تا به راحتي بتوانيد با آن هم استخدام شويد هم پروژه هاي مختلفي را دريافت كنيد.

نمونه كار شما بهترين شانس شما براي نشان دادن قابليت‌ها، عمليات و توانايي شما در حل كردن مشكلات براي مشتري‌ها و كارفرمايان است.

گام چهارم: استراتژي حضور در شبكه هاي اجتماعي:

يه لحظه به اين موضوع فك كن كه شما چطور با ما و گروه آموزشي سورس ايران آشنا شده ايد؟!

  • تلگرام
  • اينستاگرام
  • لينكدين
  • و ...

الان همه افراد جامعه حداقل عضو يك شبكه اجتماعي هستند. و همه منتظرند كه كسي را دنبال كنند كه دارد موفق مي شود. شما اين فعاليتي كه الان داريد رو جهت دار كنيد و از اين پتانسيل هم براي ديده شدن و هم براي كسب درآمد استفاده كنيد. راهش را ما به شما مي گوييم. :)

در يك فصل به صورت كامل در مورد استراتژي حضور در شبكه هاي اجتماعي صحبت مي كنيم و به شما آموزش ميدهيم چگونه از طريق شبكه هاي اجتماعي پروژه هاي زياد بگيريد. كافيه مطالب كه ارائه مي كنيم را اجرا كنيد و از نتايج حيرت زده شويد.

گام پنجم: مهارت هاي نرم و فرعي:

اگر ميخواهيد پروژه بگيريد يا اينكه استخدام شويد بايد مهارت هاي نرم خود را تقويت كنيد. در يك فصل كامل در مورد مهارت هاي نرم و نحوه تقويت آنها صحبت مي كنيم. تمام تجربيات چند ساله خود را در اين فصل قرار دادم كه خيلي راحتتر بتوانيد اين مهارت ها را تقويت نماييد و نهايت استفاده را از آنها ببريد.

  • فن بيان: مهارت فن بيان از جمله مواردي است كه مي تواند در داشتن يك كسب و كار موفق تاثير گذار باشد. قطعا كسي كه فن بيان قوي تري دارد مي تواند در مذاكرات و سخنراني ها تاثير گذارتر باشد. و بتواند با استفاده از فن بيان خود در كسب و كار و بازاريابي خود به موفقيت دست يابد.
  • فروش: كدام فروشنده حرفه اي را ديده ايد كه بيكار باشد. هر كسي كه بيكار است قطعا يكي از مواردي كه بلد نيست فروش مي باشد.
  • بازاريابي: بازاريابي يعني سرويس يا خدماتي را به مشتري ارائه بدي كه هم تو و هم مشتري راضي باشيد. شما بلدين از مشتري جوري پول بگيري كه خوشحال باشد؟!

گام ششم: برندسازي شخصي

در گام پنج به موضوع مهم برندسازي شخصي يا همان پرسونال برندينگ مي پردازيم. در يك فصل به صورت كامل و دقيق تمام تجربيات و آموزهاي چند ساله خود، در زمينه برندسازي شخصي را در اين فصل ارائه مي كنم. بعد از گذارندن همين فصلم متوجه مي شويد چرا استخدام نمي شويد يا اينكه كسي به شما پروژه نميدهد.

افراد به برندها پروژه ميدهند يا دوست دارند افراد برند رو استخدام كنند.

موتورهاي جستجو و شبكه‌هاي اجتماعي گاهي باعث سردرگمي هم مي‌شوند. به‌طور مثال فرض كنيد كه كارفرما نام شما را جست‌وجو مي‌كند و به فرد ديگري برمي‌خورد كه نام مشابه شما را دارد. پس زماني كه نام خودتان را در موتور جست‌وجو وارد مي‌كنيد، علاوه بر خودتان، به افراد ديگري دقت كنيد كه شايد با شما اشتباه گرفته شوند. همين الان ده ها محمد همتي وجود دارد. ولي اين محمد همتي برنامه نويس است كه يكتاست :)

گام هفتم: توليد محتواي حرفه اي و جذاب

توليد محتوا يعني من محمد همتي تخصص رو يك موضوع دارم و رفتم فن بيان و سخنراني ياد گرفتم. تجربه كردم. بعد همه اينارو در قالب مقاله و پادكست آموزشي براي شما عزيزان در سايت و شبكه هاي اجتماعي قرار مي دهم. و شما براساس اين توليد محتوا با من آشنا مي شويد و نهايتا خريد خود را نهايي مي‌كنيد.

در اين فصل به شما آموزش ميدهم چطوري با استفاده از توليد محتوا ماهي حداقل 10 پروژه بگيريد يا اينكه شركت هاي بزرگ با شما تماس بگيرند و درخواست همكاري دهند.

[dw-note color="Red"]محتوا مي تواند براي شما معجزه كند اما بايد آموزش ببينيد چطور و چگونه از اين محتوا در راستاي پروژه گرفتن استفاده كنيد.[/dw-note]

گام هشتم: ساخت رسانه قدرتمند

تازه چند سال است كه برندها و شركت هاي بزرگ متوجه شدند براي اينكه بتوانند صداي خود را به مخاطب و مشتريان برسانند بايد رسانه داشته باشند. در اين چند ساله داشتن رسانه يعني پروژه بيشتر و صد در صد درآمد چند برابري.

اما نحوه ساخت رسانه شديدا مهم و حساس است. ساخت رسانه نكاتي دارد كه كمتر كسي رعايت مي كند. در يك فصل كامل به صورت دقيق در مورد ساخت رسانه به صورت اصولي، صحبت مي كنيم.

گام نهم: شبكه سازي به روش وال استريت

ما وقتي تعداد پروژه هامون زياد مي شود آنها را به دوستان و همكاران نزديك خود واگذار مي كنيم. (افرادي كه با آنها قبلا شبكه سازي كرديم.) حالا در يك فصل ميخواهم به شما ياد دهم چطور شبكه سازي انجام دهيد تا همكاران ديگر پروژه هاي خود را به شما واگذار كنند.

متاسفانه در حال حاضر كسي در مورد شبكه سازي اطلاعاتي ندارد و نميدانند با اين روش مي توان پروژه ها زيادي را دريافت كرد. كافيه ياد بگيريد همكاران خود را چگونه پيدا كنيد و با آنها شبكه سازي حرفه اي انجام دهيد.

گام دهم: ايجاد ارتباطات پروژه ساز

ارتباطات مقداري با شبكه سازي متفاوت است. شبكه سازي يعني با همكاران و هم صنف هاي خود ارتباط بگيرم و تبادل پروژه كنيم. ولي ارتباطات يعني فراتر از همكار و هم صنف؛ با كساني در ارتباط باشم كه در جايگاه هاي مختلف و شغل هاي متفاوت فعال هستند.

شما با استفاده از روابط مي توانيد، ماهانه تعداد قابل توجه اي پروژه دريافت كنيد يا حتي در شركت هاي بزرگ استخدام شويد. حالا مشكل اينجاست چطور و چگونه ارتباط بگيريم؟ مشكلي نيست در يك فصل كامل در مورد ارتباطات صحبت مي كنيم و به شما ياد ميدهم چگونه ارتباطاتي فراتر از تخصص و اطرافيان خود ايجاد كنيد.

يك بار، براي هميشه رزومه سازي را ياد بگيريد

اين فقط 10 گام بود، در اين دوره آموزشي خيلي فراتر از آنچه فكر مي كنيد به شما مي آموزيم. در مورد مشتريان صحبت مي كنيم. به شما ياد ميدهيم چگونه ساختار حرفه اي براي رزومه خود ايجاد كنيد و ده‌ها عنوان ديگر ...

يك بار براي هميشه روزمه قوي براي خود درست كنيد تا هم راحت استخدام شويد هم هميشه سفارش پروژه داشته باشيد. همه چيز دست خود شماست و انتخاب با شماست دوست عزيزم ...

بعد از گذراندن اين دوره مي توانم پروژه بگيرم؟

دوستان عزيز، همينجا تضمين مي كنم اگر اين دوره را گذرانديد و مطالب گفته شده در دوره را اجرا كرديد و نتيجه دلخواه را كسب نكرديد و نتوانستيد پروژه بگيريد، بنده محمد همتي موسس و مدير مجموعه سورس ايران و مدرس اين دوره، تضمين ميدهم دو برابر پول دوره را به شما تقديم كنم.

چرا اين تضمين را ميدهم چون به مطالب ارائه شده و مسيري كه قرار است طي شود ايمان دارم و مطمئن هستم صد در صد كساني كه مطالب را اجرا مي كنند نتيجه صد در صدي ميگيرند. دليل اين ايمان، تجربه شخصي بنده و تحقيقات است كه روي 50 فريلنسر درجه يك ايراني انجام داده ام.

بعد از گذراندن اين دوره مي توانم استخدام شوم؟

همان تضميني كه براي بخش بالا دادم براي اين بخش هم ميدهم، اگر بعد از اجراي اين مطالب، نتوانستيد استخدام شويد بنده محمد همتي موسس و مدير مجموعه سورس ايران و مدرس اين دوره، تضمين ميدهم دو برابر پول دوره را به شما تقديم كنم.

بر اساس تجربيات خود و تحقيقاتي گسترده اي كه كرده‌ام، دقيق ميدانيم شركت ها براي استخدام شدن به چه نكاتي توجه مي كنند و تمام نكات مورد نياز را در اين دوره ارائه كرده ام تا بدون هيچ مشكلي بتوانيد به آن خواسته خود برسيد.

 

هداياي همراه اين دوره آموزشي:

  • يك سايت شخصي حرفه اي با تمام بخش ها با گرافيك منحصر به فرد (قيمت قالب و افزونه‌ها بيشتر از 500 هزار تومان) (براي ديدن دمو كليك كنيد)
  • فايل لايه باز كارت ويزيت شخصي (قيمت 150 هزار تومان)
  • فايل هاي لايه باز بنرهاي هاي داخل سايت با آموزش ويرايش (قيمت 450 هزار تومان)
  • فايل هاي لايه باز ساختار رزومه (قيمت 15 دلار)
  • دوره سئو سايت شخصي (قيمت 190 هزار تومان)

بيش از 1.5 ميليون هديه همراه اين بسته آموزشي قرار داديم :)

[dw-note color="green"]براي اطمينان از كيفيت دوره، تعداد از جلسات اين دوره را به صورت رايگان براي شما در بخش زير قرار داديم كه با خيال راحت بتوانيد دانلود و از كيفيت عالي اين دوره اطمينان پيدا كنيد.[/dw-note]


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

مباني نظري و پيشينه تحقيق رضايت زناشويي و عملكرد جنسي

۱۲ بازديد

مباني نظري و پيشينه تحقيق رضايت زناشويي و عملكرد جنسي

مباني نظري و پيشينه تحقيق رضايت زناشويي و عملكرد جنسي در 83 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc


مشخصات فايل

تعداد صفحات 83
حجم 0 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي doc
دسته بندي پيشينه متغير هاي روانشناسي


توضيحات كامل

مباني نظري و پيشينه تحقيق رضايت زناشويي و عملكرد جنسي در 83 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc

 

ويژگي هاي فايل

- 83 صفحه فارسي شامل مباني نظري، پيشينه تحقيق و منابع (داخلي و خارجي)

- در قالب فايل ورد قابل ويرايش با استاندارد آكادميك

- منبع نويسي شده به شيوه APA

- منابع بخش مباني از 2010 به قبل و بخش پيشينه از 2012 به قبل

- شامل 71 صفحه متن و 12 صفحه منابع استفاده شده و مفيد

 

فهرست مطالب

روابط زناشويي
نگرش ها به رفتار جنسي در بستر تاريخ
آسيب شناسي صميميت، رضايت و عملكرد جنسي در بين زوجين
تعاريف صميميت جنسي
آسيب هاي رابطه و صميميت
دلايل عدم صميميت جنسي براساس تحقيقات انجام شده
تعاريف رضايت جنسي
دلايل عدم رضايت جنسي براساس تحقيقات انجام شده
عملكرد جنسي
دلايل اختلال عملكرد جنسي براساس تحقيقات انجام شده
نظريه هاي صميميت جنسي
مدل تركيبي وارينگ 
ديدگاه رشدي  فارمن 
نظريه دلبستگي  جانسون و ويفن   
رويكرد تعاملي باگاروزي
ديدگاه تركيبي جسلسن 
رويكرد تكاملي  شارپ 
نظريه درك برابري والستر  
روش هاي افزايش صميميت زن و شوهر از ديدگاه باگاروزي
نظريه هاي رشد جنسي
معني درماني فرانكل
نظريه اريك فرام
نظريه كارن هورناي
نظريه مزلو
نظريه فرد مدار راجرز
نظريه گشتالتي پرز
نظريه وجود نگري
نظريه شناختي
گانون و سيمون 
نظريه هاي رضايت زناشويي
نظريه هاي عملكرد جنسي
پيشينه مطالعاتي
جمع بندي تحقيقات انجام شده در داخل و خارج از ايران
منابع 

بخشي از متن

تعاريف و مباني

ازدواج پيمان مقدسي است كه از طريق آن خانواده تشكيل مي شود و تقريباً از ابتداي زندگي انسان در تمام زمان ها و مكان ها در ميان اقوام و ملل و جوامع وجود داشته و مورد تأكيد بيشتر اديان بوده است. آن را پيوند مطلوب انساني دانسته اند كه به زندگي افراد معنا مي بخشد (نوراني پور و همكاران، 1386). ازدواج در جامعه متغير امروزي يك پديده پيچيده است. انسان ها به دلايل مختلفي ازدواج مي كنند. در كنار تمايلات جنسي كه از مسائل اوليه هستند، عشق، امنيت اقتصادي، محافظت، امنيت عاطفي، احساس آرامش و فرار از تنهايي نيز بعضي از عواملي هستند كه باعث گرايش به ازدواج مي شوند (جانيتيوس ، 2004). 

پيشينه تحقيقات

هاگن دورن، پرينس، نورورت، والترز، نائوتا، هارتمن، مورلاك، هان و بوئر (2012) در تحقيقي كه بر روي 130 نفر كودك داراي اختلال اضطرابي و 293 كودك غير اضطرابي(18- 8 ساله) انجام دادند، نشان داد كه در مقايسه با كودكان غير اضطرابي، كودكان اضطرابي افكار منفي را بيشتر از افكار مثبت گزارش مي كردند و نسبتاً بيان ذهني ضعيف تري داشتند(نسبتي از افكار منفي به افكار مثبت). افكار منفي پيش بيني كننده هاي قوي اي براي سطح اضطراب در كودكان اضطرابي بوده اند. در صورتي كه افكار منفي و مثبت توأماً پيش بيني كننده هاي قوي سطح اضطراب در كودكان غير مضطرب بودند. به عنوان نتيجه گيري، عدم وجود افكار مثبت ممكن است فقط يك پديده همايند با سطح اضطراب باشند و مي تواند در مدل شناختي اضطراب جايي داشته باشد.


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

پاورپوينت بررسي سهام جايزهد

۱۲ بازديد

پاورپوينت بررسي سهام جايزه

پاورپوينت بررسي سهام جايزه در 32 اسلايد بسيار زيبا و قابل ويرايش آماده ارائه با اسلايدشو با فرمت pptx و رعايت تمامي استانداردهاي زبان فارسي


مشخصات فايل

تعداد صفحات 32
حجم 4104 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي pptx
دسته بندي پاورپوينت


توضيحات كامل

پاورپوينت بررسي سهام جايزه در 32 اسلايد بسيار زيبا و قابل ويرايش آماده ارائه با اسلايدشو با فرمت pptx و رعايت تمامي استانداردهاي زبان فارسي

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

سهام جايزه در بورس چيست؟

شركت‌ ها چرا سهام جايزه مي‌ دهند؟

عوامل مؤثر در انتخاب سهام جايزه و تجزيه سهام

افزايش سرمايه از محل سود انباشته و توزيع سهام جايزه

اما سهام جايزه به چه كساني تعلق مي ‌گيرد؟

سهام جايزه كي به پرتفوي افزوده مي‌شود؟

چه زماني سهام جايزه در عملكرد قرار مي‌گيرد؟

چگونه سهام جايزه را دريافت كنيم؟

آيا سهام جايزه را مي ‌توان فروخت؟

چرا شركت ‌ها افزايش سرمايه مي ‌دهند‌؟

۴ روش افزايش سرمايه در سهام جايزه

زمان افزوده شدن سهام جايزه به پرتفوي و زمان فروش جايزه


بخشي از متن

مقدمه

سهام جايزه سهامي محسوب مي‌شود كه شركت بعد از تصويب افزايش سرمايه به شيوه‌هاي مختلفي از جمله افزايش سرمايه از محل سود انباشته، افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابي دارايي‌ها در مجمع عمومي فوق‌العاده مبني بر تصويب افزايش سرمايه، به سهامداران فعلي خود اختصاص مي‌دهد.

درواقع به دليل اين كه سهامداران بدون اين ‌كه هزينه‌اي را پرداخت نمايند، سهام جديد اختصاص داده مي‌شود كه به آن سهام جايزه مي‌گويند. افزايش سرمايه يك فرآيند مهم و خوشايند براي سهامداران است و برخي از شركت‌ها به جاي اين‌ كه سود را به شكل پول نقد به سهامداران خود پرداخت نمايند سود سهمي يا سهام جايزه به سهامداران خود اختصاص مي‌دهند.

سهام جايزه سهامي است كه از طريق يك شركت، به سهامداران كنوني سهم از جمله حقيقي و حقوقي تعلق دارد. اين سهام در حقيقت سهامي است كه براي كسب آن و افزوده شدن آن به سبد معاملات شما، پولي پرداخت نمي‌شود و به صورت رايگان در اختيار شما قرار مي‌گيرد.

سهام جايزه در بورس چيست؟

همان‌طور كه اشاره كرديم در بعضي از شركت‌ها سياست تقسيم سود آن‌ها به روشي است كه به جاي پرداخت پول نقد به عنوان سود سهام، اقدام به پخش سهام جايزه مي‌كنند. اين نكته را در نظر داشته باشيد كه سهامداراني كه اين سهم را دريافت مي‌كنند نبايد هيچ نوع وجهي را پرداخت نمايند.

به عنوان مثال ممكن است يك شركت به سهامداران خود اعلام كند كه در پايان يك سال اموالي را به مالكان سهام عادي ۲۰ درصد سهام جايزه بدهد. بنابراين در اين صورت شركت مورد نظر مي‌خواهد به هر فردي كه ۴ سهم عادي دارد به جاي سود سالانه يك سهم جديد پرداخت نمايد.

و ...


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

پاورپوينت بازاريابي ويدئويي در شركت هاي بزرگ ، كليد موفقيت در كشف سليقه و جلب توجه مخاطبين جهاني

۱۴ بازديد

پاورپوينت بازاريابي ويدئويي در شركت هاي بزرگ ، كليد موفقيت در كشف سليقه و جلب توجه مخاطبين جهاني

دانلودپاورپوينت"بازاريابي ويدئويي در شركت هاي بزرگ ، كليد موفقيت دركشف سليقه وجلب توجه مخاطبين جهاني "با 106اسلايد تخصصي ppt


مشخصات فايل

تعداد صفحات 106
حجم 2485 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي pptx
دسته بندي كسب و كار و پول


توضيحات كامل

پاورپوينت"بازاريابي ويدئويي در شركت هاي بزرگ ، كليد موفقيت دركشف سليقه وجلب توجه مخاطبين جهاني "

 

در اين نوشتار، درباره عناوين زير بحث مي شود:

- چرا بايد روي ويدئوماركتينگ تمركز كنيم؟
-چالش‌هاي ويدئوماركتينگ
- ۱۲ روش مختلف ويدئو ماركتينگ
-نحوه اجراي كمپين ويدئوماركتينگ
-چگونه يك ويدئو براي كسب و كار خود توليد كنيم؟
-پلتفرم‌هاي انتشار ويدئو
-تعيين اهداف و تحليل نتايج كمپين
       برندگان ويديوهاي اجتماعي: شركت‌هاي رسانه‌اي برتر-

چند نمونه موفق از ويدئو ماركتينگ

بازاريابي قدرتمند و اثرگذار برند هاي جهاني

ويديو برندينگ تيم فوتبال ايران توسط راديو هرت انگليس

ويديو برندينگ يك سوپر برند فوتبال

انيميشن مسي و رونالدو

تكنيك ويديو ماركتينگ در جام جهاني روسيه ۲۰۱۸

ويدئو ماركتينگ خلاقانه شركت رامك

ويديو اينستاگرام و بازاريابي مدرن

تاثير ويدئو ماركتينگ/ويديو معدن طلاي سئو است

داستان هاي موفقيت ويديو ماركتينگ

نكات استراتژي ويديو ماركتينگ

در استراتژي بازاريابي ويديويي خود، افراد را نشان دهيد نه فقط محصولات

داستان‌هاي موفقيت آميز نمونه‌هاي بازاريابي محتوا در جهان

دلايل موفقيت بزرگان بازاريابي محتوا

رويكرد برندهاي معروف جهان در مواجهه با كوويد-۱۹

رسالت اجتماعي يك برند آسيايي

ويديو يك ابزار قدرتمند در بازاريابي است

مشتريان، تماشاي ويديوهاي شبكه‌هاي اجتماعي را دوست دارند

ويديو ماركتينگ، كانالي براي ليد جنريشن يا توليد مشتري است

برندهاي بزرگ در عرصه بازاريابي از چه الگوهايي پيروي مي كنند؟ / بازاريابي به وسعت جهان

مخاطبين

اگر جزء اين چهار دسته از افراد هستيد، اين وبينار براي شما بسيار مفيد خواهد بود:

مديران و صاحبان كسب و كارهاي بزرگ
مديران و صاحبان استارتاپ ها
مديران و مشاوران بازاريابي، برند، تبليغات و فروش
كارشناسان حوزه بازاريابي و تبليغات و برند

ويديو ماركتينگ

ويديو ماركتينگ يكي از ابزارهاي موثر در بازاريابي ديجيتال است. اين شيوه از بازاريابي روز به روز بيشتر از قبل مورد توجه قرار مي‌گيرد. آمار مربوط به ويديو ماركتينگ در سال ۲۰۱۹ نشان مي‌دهد كه چرا بايد همين امروز، بازاريابي ويديويي را شروع كنيد.

اگر ويديو ماركتينگ را آينده بازاريابي در نظر بگيريم، اكنون آن آينده رسيده است. اگر تا به حال نمي‌دانستيد كه آيا وقت گذاشتن و سرمايه‌گذاري روي ويديو ماركتينگ ارزش دارد يا نه، بايد بدانيد كه اكنون بهترين زمان براي شروع ويديو ماركتينگ است.

آيا منابع كافي براي ساخت ويديو در اختيار داريد؟ آيا در بين مخاطبان هدف شما، به اندازه كافي افرادي وجود دارند كه علاقه‌مند به ويديو باشند؟ و سوال آخر اينكه آيا ويديو ماركتينگ ارزش وقت گذاشتن و تلاش كردن دارد؟ جواب همه اين سوالات، مثبت است.

در اين مقاله، چند آمار كليدي مرتبط با ويديو ماركتينگ در سال ۲۰۱۹ را مشاهده مي‌كنيد. اين آمار و ارقام به شما ثابت مي‌كند كه اكنون زمان مناسبي براي ويديو ماركتينگ است. از اين آمار سريع و خلاصه در مورد ويديو ماركتينگ در سال ۲۰۱۹ استفاده كنيد و استراتژي مناسبي براي ويديو ماركتينگ برند خود در نظر بگيريد.

قبل از اينكه در مورد ويديو ماركتينگ صحبت كنيم، ابتدا بايد انواع محتواهاي ويديويي را بشناسيد. براي بازاريابي كسب و كار خود چندين نوع ويديو مي‌توانيد بسازيد.

يكي از مهم‌ترين انواع ويديو در بازاريابي ويديويي، ويديوهاي توضيحي است. اين ويديوها معمولا كوتاه هستند و در مورد محصولات و خدمات خاصي توضيح مي‌دهند.

نوع ديگر ويديوهاي پرطرفدار، ولاگ يا بلاگ ويديويي است. مصاحبه هاي ويديويي، معرفي ويديويي، آموزش‌هاي تصويري، ويديوهاي نقد و بررسي، دموي محصولات، ويديوهاي زنده و تبليغات ويديويي از ديگر انواع ويديو هستند كه مي‌توانيد به شكل‌هاي مختلف براي تبليغات خود از آنها بهره ببريد.

۱. كاربران اينترنت در همه جاي دنيا، از محتواي ويديويي لذت مي‌برند

آمار رفتار كاربران در يوتيوب

اين روزها بيشتر از هر زمان ديگري، محتواهاي ويديويي بازديد مي‌شوند. براي مثال ۸۵ درصد از كاربران اينترنت در ايالات متحده آمريكا، به طور ماهانه و مرتب محتواهاي ويديويي را از طريق ديوايس‌هاي مختلف خود دنبال مي‌كنند.

كاربران ۲۵ تا ۳۴ ساله، بيشتر از همه مخاطبان اين محتواها هستند و ويديوهاي آنلاين را تماشا مي‌كنند. مردان، ۴۰ درصد بيشتر از زنان، وقت صرف تماشاي محتواي آنلاين مي‌كنند.

مدت زماني كه كاربران اينترنت به محتواي ويديويي اختصاص مي‌دهند و به طور هفتگي و از طريق اسمارت‌فون‌ها ويديو تماشا مي‌كنند، روز‌به‌روز در حال افزايش است. جالب است بدانيد كه كاربران اينترنت در كشورهاي عربستان سعودي و تركيه در رده اول و دوم طرفداران محتواهاي ويديويي قرار دارند يعني ۹۵ درصد از كاربران اينترنت در اين دو كشور، با ديوايس‌هاي مختلف حتما ويديوهاي آنلاين را تماشا مي‌كنند.

۲. تقاضا براي محتواي ويديويي در حال افزايش است

رفتار كاربران در يوتيوب

علاقه و اشتياق براي دنبال كردن محتواهاي ويديويي فقط به سرگرمي و تفريح محدود نمي‌شود. محتواي ويديويي اين روزها بسيار گسترش يافته است و به برندهاي مختلف راه پيدا كرده است. تحقيقات صورت گرفته در اين زمينه نشان مي‌دهد كه ۵۴ درصد از مشتريان يك برند، دوست دارند از طرف برندها و شركت‌هايي كه مشتري آنها هستند، محتواهاي ويديويي بيشتري تماشا كنند.

با وجود اين تقاضاي روزافزون براي ويديو، بسياري از اينفلوئنسرهاي اين صنعت، به طور فعالانه در زمينه توليد انواع محتواي ويدويي تلاش مي‌كنند تا نياز و تقاضاي مخاطبان را برآورده كنند.

پاسخ‌دهندگان به يك نظرسنجي تصديق كرده‌اند كه محتواي ويديويي، تقاضاي بيشتري دارد چون مردم معمولا با دقت بيشتري اين محتوا را مي‌بينند. بسياري از كاربران اينترنت، تمايل دارند كه محتواهاي نوشتاري يا حتي صوتي را كنار بگذارند ولي به محتواي ويديويي توجه خاصي نشان مي‌دهند. بنابراين براي برندهايي كه مي‌خواهند توجه مشتريان را بشتر جلب كنند، بهتر است كه از ويديو به نحو احسن استفاده كنند.

۳. ويديو يك ابزار قدرتمند در بازاريابي است

بازاريابي در يوتيوب

موفقيت با بازاريابي ويديويي يا ويديو ماركتينگ در سال ۲۰۱۸ به اوج خود رسيد. تعجبي ندارد كه چرا اين روزها كسب‌وكارهاي بيشتري به دنبال ساخت محتواي ويديويي هستند و توليد ويديو را به عنوان بخش مهمي از استراتژي بازاريابي ديجيتال خود در نظر مي‌گيرند.

متخصصان بازاريابي ديجيتال، بايد مراقب باشند تا اين فرصت فوق‌العاده را از دست ندهند. فرصتي كه محتواي ويديويي براي آنها فراهم مي‌كند تا مخاطبان بيشتري جذب كنند. گزارش سال ۲۰۱۹ نشان مي‌دهد كه ۸۷ درصد از متخصصان بازاريابي ديجيتال، از ابزار ويديو ماركتينگ به نحو احسن استفاده مي‌‌كنند.

با وجود افزايش روز‌افزون تقاضا براي محتواي ويديويي، تعجبي ندارد كه چرا اين تعداد از متخصصان بازاريابي ديجيتال به استفاده از ويديو به عنوان يك ابزار بازاريابي روي آورده‌اند. اين متخصصان به پتانسيل ويديو براي افزايش اينگيجمنت يا مشاركت مخاطبان اعتماد دارند و از آن براي ايجاد «اطمينان به برند» استفاده مي‌كنند.

۴. مشتريان، تماشاي ويديوهاي شبكه‌هاي اجتماعي را دوست دارند

تماشاي ويديوهاي يوتيوب

كاربران اينترنت هر روز بيشتر از گذشته، از محتواهاي وديويي در پلتفرم‌هاي مختلف استفاده مي‌كنند. فرقي نمي‌كند كه بلاگ باشد، اينستاگرام باشد يا يوتيوب، مردم روز‌به‌روز منتظر محتواهاي ويديويي بيشتري هستند.

ويديوها محبوب‌ترين نوع محتوا در بين مشتريان يك برند است. در واقع مشتريان، بيشترين محتوايي كه از برندها در شبكه‌هاي اجتماعي انتظار دارند، محتواي ويديويي است.

طبق نتايج بررسي‌هاي صورت گرفته، ۷۳ درصد از مشتريان ادعا كرده‌اند كه براي تصميم گرفتن در مورد خريدن يك محصول، از ويديوهاي شبكه‌هاي اجتماعي يك برند، تاثير گرفته‌اند. اين آمار به تنهايي نشان مي‌دهد كه ويديوها چطور در گذر زمان، به بالاترين محبوبيت رسيده‌اند.

با وجود تاثير زيادي كه ويديو در تصميم‌گيري براي خريد دارد، تعجبي ندارد كه چرا اينستاگرام به يكي از پررونق‌ترين و روبه‌رشدترين پلتفرم‌ها تبديل شده است. در اين شبكه اجتماعي مي‌توان با محتواي ويديويي، مشتريان را به خريد تشويق كرد.

۵. ويديو ماركتينگ مساوي است با سود

ويديو ماركتينگ

ويديو ماركتينگ يكي از عوامل مهم تاثيرگذار در نرخ بازگشت سرمايه (ROI) است. اگر نگاه دقيقي به آمار و ارقام بياندازيم، ۸۸ درصد از بازاريابان ديجيتال، از نرخ بازگشت سرمايه ويديو ماركتينگ در شبكه‌هاي اجتماعي رضايت دارند. همچنين در همين گزارش نقل شده است كه ۸۰ درصد از بازاريابان ديجيتال مدعي شده‌اند كه تبليغات ويديويي كه در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر كرده‌اند، ۸۰ درصد بازگشت سرمايه داشته است.

شركت‌ها به طور گسترده براي افزايش فروش، ايجاد آگاهي از برند و ايجاد اطمينان به برند، براي اطلاع رساني به مخاطبان فعلي و به دست آوردن مشتريان احتمالي از ويديو ماركتينگ استفاده مي‌كنند.

پلتفرم‌هايي كه بيشتر از همه مورد استفاده بازاريابان محتوا قرار مي‌گيرد تا محتواهاي ويديويي و ويديوهاي تبليغاتي را منتشر كنند، اينستاگرام، يوتيوب و فيس‌بوك است.

يكي از دلايلي كه باعث شده ويديو ماركتينگ به يكي از ابزارهاي مفيد در بازاريابي ديجيتال تبديل شود، پتانسيل اين ابزار براي توضيح دادن همه چيز در فرمتي است كه قابل رجوع دوباره است يعني فرمت بصري. ويديوهاي آموزشي يا ويديوهاي توضيحي جزو محبوب‌ترين ويديوها در بين مخاطبان و كاربران اينترنت هستند.

۶. ويديو ماركتينگ، كانالي براي ليد جنريشن يا توليد مشتري است

ويديو ماركتينگ

به گزارش Optinmonster ويديو ماركتينگ در سال، ۶۶ درصد توليد مشتري بيشتري مي‌كند. همچنين بازاريابي ويديويي به ۵۴ درصد افزايش آگاهي برند منجر مي‌شود. علاوه بر اين، ۹۳ درصد از بازاريابان اعلام كرده‌اند كه به لطف انتشار ويديو در شبكه‌هاي اجتماعي، به مشتريان جديدي دست پيدا كرده‌اند.

افزايش كيفيت مخاطبان و مشتريان احتمالي، احتمالا به خاطر كيفيت سطح آموزشي است كه ويديوها به دنبال دارند. ويديو مزاياي متعددي دارد. نه تنها براي مشتري اطمينان ايجاد مي‌كند بلكه اطلاعات مفيدي در مورد شركت يا برند و محصولات و خدمات آن ارائه مي‌كند و اين كار را از طريق المان‌هاي بصري تعاملي انجام مي‌دهد.

همه اين آمار نشان مي‌دهد كه در موفقيت ويديو ماركتينگ براي كسب و كارها نبايد شك كنيد. در سال ۲۰۱۹ نيز ويديو ماركتينگ روشي عالي براي توسعه شبكه مخاطبان و تعداد مشتريان است. نه تنها در حال حاضر بلكه براي آينده نيز بايد به فكر استفاده از اين ابزار قدرتمند باشيد.

۷. ويديوها كاربران را براي مدت بيشتري در سايت نگه مي دارد

مدت زمان تماشاي ويديوهاي يوتيوب

ويديوها كمك مي‌كنند كه كاربران براي مدت بيشتري در سايت بمانند و همينطور مشاركت آنها در محتواي سايت بيشتر مي‌شود. طبق گزارش فوربس در سال ۲۰۱۸، به طور متوسط، كاربران ۸۸ درصد وقت بيشتري در وب‌سايت‌هاي حاوي محتواي ويديويي صرف مي‌كنند.

همين حقيقت به تنهايي كافي است تا ثابت كند چقدر محتواي ويدويي مي‌تواند مخاطب را درگير كند و مشاركت آنها را افزايش دهد. همچنين، مخاطبان وقتي پيامي را از طريق ويديو دريافت مي‌كنند نسبت به محتواي متني، آن را بهتر درك مي‌كنند و به خاطر مي‌سپارند.

اگر مي‌خواهيد مخاطبان در سايت شما براي مدت بيشتري بمانند، توجه آنها را با گذاشتن محتواي ويديويي جذاب، جلب كنيد. سعي كنيد ويديوهايي از معرفي محصول، دمو، ويديوهاي آموزش استفاده و… براي مخاطبان خود تهيه كنيد. اين‌ها رايج‌ترين محتواهاي ويديويي هستند كه شركت‌هاي B2C از آن استفاده مي‌كنند. رايج‌ترين كانال توزيع و انتشار اين ويديوها، وب سايت و شبكه‌هاي اجتماعي است.

۸. آموزش از طريق ويديو را امتحان كنيد

ويديوهاي آموزشي يوتيوب

به گزارش Wyzowl، اگر در يك صفحه وب، هم محتواي متني و هم محتواي ويدويي وجود داشته باشد، ۷۲ درصد از مردم براي كسب اطلاعات و يادگيري در مورد يك سرويس يا محصول، از ويديو استفاده مي‌كنند. با توجه به همه مواردي كه تا به حال عنوان كرديم، تعجبي ندارد كه چرا مردم براي يادگيري در مورد چيزي، محتواي ويديويي را ترجيح مي‌دهند. بنابراين دفعه بعد كه خواستيد چيزي را به مخاطبان و مشتريان خود توضيح دهيد، چه بهتر كه در قالب يك محتواي ويديويي اين كار را انجام دهيد.

قسمت جالب ماجرا اينجا است كه براي ساخت ويديوهاي خلاقانه نيازي به بودجه‌هاي فراوان و منابع بيروني نداريد. وقتي صحبت از توليد ويديو باشد، شركت‌هاي كوچك هم به خوبي شركت‌هاي بزرگ، حتي بهتر از آنها مي‌توانند عمل كنند. تا به حال زياد پيش آمده كه يك ويديو وايرال شده و باعث شده يك برند ناشناس، به يك برند ميليون دلاري تبديل شود. همين موارد نشان مي‌دهد كه براي ساخت ويديو نيازي به عوامل متخصص نداريد و از همين امروز مي‌توانيد شروع كنيد.

۹. قدرت يوتيوب را دست كم نگيريد

قدرت يوتيوب

يوتيوب دومين موتور جست و جوي بزرگ دنيا است. ماهانه بيش از ۱/۵ ميليارد كاربر از يوتيوب استفاده مي‌كنند و روزانه بيش از ۱ ميليارد ساعت ويديو توسط كاربران مشاهده مي‌شود. يوتيوب با فاصله زياد، در سطح جهاني، مهم‌ترين كانال انتشار محتواي ويديويي است.

مردم دوست دارند ويديوهاي متنوع يوتيوب را تماشا كنند. اين ويديوها شامل ويديوهاي آموزشي، ويديوهاي مرتبط با سبك زندگي، مستندها، پادكست و ويديوهاي سرگرم‌كننده است. درك اين مطلب كه مخاطبان شما چه نوع ويديوهايي را در يوتيوب بيشتر تماشا مي كنند، به شما كمك مي‌كند كه محتواي مناسبي براي آنها توليد كنيد؛ محتوايي كه مشاركت بيشتر مخاطبان را به دنبال دارد.

۱۰. ويديو از متن، گيراتر و جذاب تر است

ويديوهاي يوتيوب

بينندگان محتواي ويديويي ۹۵ درصد بيشتر احتمال دارد كه يك «دعوت به عمل» يا كال تو اكشن را بعد از تماشاي ويديو به خاطر بسپارند. در مقابل، فقط ده درصد از كساني كه متني را مي‌خوانند كال تو اكشن را به خاطر مي‌آورند.

ويديو نه تنها ابزار فوق‌العاده‌اي براي آموزش است بلكه استفاده از آن و به خاطر سپردن آن، بسيار راحت است. با توجه به اينكه بسياري از قشر جوان و بزرگسال امروزه سبك زندگي پرمشغله‌اي دارند، احتمالا زمان و صبر كافي براي خواندن توضيحات بلند و متن‌هاي طولاني را ندارند. ويديو براي اين افراد، روشي راحت و بي‌دردسر براي كسب اطلاعات است و از طريق آن مي‌توانند پاسخ سوال‌هاي خود را راحت‌تر پيدا كنند و اطلاعات را به خاطر بسپارند.

اين فهرست كه شامل مجموعه‌اي از ويژگي‌هاي مثبت ويديو ماركتينگ بود، به شما كمك مي‌كند كه استراتژي مناسبي براي بازاريابي ويديويي خود تبيين كنيد. حتي اگر تا الان براي شروع استفاده از از اين ابزار شك داشتيد، از همين امروز شروع كنيد و منتظر مشاهده نتايج خيره‌كننده آن باشيد.

در ادامه اين آمار و ارقام را به طور خلاصه فهرست مي‌كنيم. اين آمار و ارقام و مرور دوباره آنها شما را متقاعد مي‌كند كه ويديو ماركتينگ را جدي بگيريد.

خلاصه‌اي از آمار مرتبط با ويديو ماركتينگ در سال ۲۰۱۹

۱. ۸۵ درصد از كاربران اينترنت در ايالات متحده آمريكا، از طريق ديوايس‌هاي مختلف خود به طور مرتب محتواهاي ويدويي را تماشا مي كنند. اين آمار نشان مي‌دهد كه محتواي ويديويي روز‌به‌روز بيشتر در بين مردم محبوبيت پيدا مي‌كند.

۲. ۵۴ درصد از مشتريان دوست دارند ويديوهاي بيشتري از برندها و شركت‌هاي مورد علاقه خود ببينند. اين آمار هم نشان مي‌دهد كه تقاضا براي محتواي ويديويي در حال افزايش است.

۳. ۸۷ درصد از متخصصان بازاريابي، از ويديو به عنوان يكي از ابزارهاي بازاريابي استفاده مي‌كنند. هر روز كسب و كارهاي بيشتري محتواي ويدويي را به استراتژي‌هاي بازاريابي ديجيتال خود اضافه مي‌كنند.

۴. ويديوها محبوب‌ترين نوع محتوا براي مشتريان هستند و مشتريان دوست دارند در شبكه‌هاي اجتماعي از طرف برندها، ويديوهاي بيشتري را ببينند. در واقع آنها روز به روز منتظر انتشار ويديوهاي بيشتر هستند.

۵. ۸۸ درصد از بازاريابان ويديويي، از نتيجه ويديوماركتينگ در شبكه هاي اجتماعي و نرخ بازگشت سرمايه آن راضي هستند. شركت‌ها براي رشد كسب و كار خود از ويديو ماركتينگ استفاده مي‌كنند. علاوه بر اين، استفاده از ويديو براي افزايش فروش، ايجاد آگاهي از برند و اطلاع رساني به مشتريان فعلي بسيار تاثيرگذار است.

۶. بازارياباني كه از ويديو در بازاريابي استفاده مي‌كنند، ۶۶ درصد مشتريان بالقوه بيشتري در سال جذب مي‌كنند. افزايش كيفيت و اشتياق مشتريان احتمالي به خاطر اين است كه از طريق محتواهاي ويديويي، آگاهي بيشتري از خدمات و محصولات يك برند پيدا كرده‌اند.

۷. به طور متوسط، كاربران ۸۸ درصد بيشتر در سايت‌هاي حاوي ويديو وقت صرف مي‌كنند. اين آمار نشان مي‌دهد كه محتواي ويديويي، مشاركت مخاطبان در وب‌سايت را افزايش مي‌دهد.

۸. در جايي كه هر دو نوع محتواي ويديويي و متني در يك صفحه وجود داشته باشد، ۷۲ درصد از مخاطبان، محتواي ويديويي را براي يادگيري و كسب اطلاع در مورد يك محصول، ترجيح مي‌دهند. اين نشان مي‌دهند كه مخاطبان تمايل بيشتري به استفاده از محتواي ويديويي دارند و آن را به متن ترجيح مي‌دهند.

۹. يوتيوب دومين موتور جست و جوي بزرگ دنيا است و بعد از گوگل قرار دارد. يوتيوب پتانسيل‌هاي فراواني براي بازاريابي دارد. اين سايت ماهانه بيش از ۱/۵ ميليارد كاربر دارد و هر روز بيش از يك ميليارد ساعت ويديو توسط كاربران آن مشاهده مي‌شود.

۱۰. بينندگان ويديوها ۹۵ درصد بيشتر احتمال دارد كه محتواي ويديويي و كال تو اكشن يا دعوت به عمل هاي آن را به خاطر بسپارند. اين درصد در محتواي متني حدودا ۱۰ درصد است. اين آمار نشان مي‌دهد كه به خاطر سپردن محتواي ويديويي از محتواي متني بسيار راحت‌تر است.

منبع: oberlo

داستان‌هاي موفقيت آميز نمونه‌هاي بازاريابي محتوا در جهان

بازاريابي محتوا، يكي از جديدترين اشكال بازاريابي و در عين حال موثرترين آن است. براساس يك نظرسنجي كه شوراي محتواي سفارشي انجام داده است، ۷۲ درصد از بازاريابان احساس مي‌كنند كه بازاريابي محتوا، بهتر از تبليغات مجله‌اي مي‌تواند باعث بازگشت سرمايهٔ شان شود و ۶۹ درصد نيز بر اين باورند كه بازاريابي محتوا بهتر از ايميل و روابط عمومي است. با وجود اين آمار، هنوز هم برخي از بازاريابان نسبت به بازاريابي محتوا، كمي ترديد دارند. در ادامه، ۲۴ شركتي كه از طريق بازاريابي محتواي مؤثر، پيشرفت كرده‌اند را بيان كرده‌ايم تا اگر هنوز هم در مورد قدرت اين استراتژي جديد شك داريد، با خواندن داستان‌هاي موفقيت آميز نمونه هاي بازاريابي محتوا در جهان به يقين برسيد.

۱. ADP

ADPيكي از پيشگامان برون سپاري خدمات كسب و كار و از نمونه هاي بازاريابي محتوا در جهان است. اين شركت توانسته با استفاده از مهارتي كه در مديريت سرمايهٔ انساني دارد، اوراق سفيدي كه براي مشتريانش از اهميت بالايي برخوردار است توليد كند و از اين طريق توانسته در بازار نفوذ كند. اين شركت براي اينكه راحت‌تر بتواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار كند، سايت خود را بهينه كرده است.

اين تلاش‌ها، توانسته باعث جذب مشتريان زيادي براي اين شركت شود. به گفتهٔ راب پترسون از Biznology ، اين نوآوري باعث شده كه ADP، تنها در سه ماه اول سال به فروشي ۱ ميليون دلاري دست يابد.

يكي از دلايل موفقيت استراتژي بازاريابي ADP اين است كه اين شركت، برآوردهاي دقيقي از ميزان پولي كه كاربران مي‌توانند با استفاده از راه حل‌هاي ADP در آن صرفه جويي كنند، داشته است. به عنوان مثال، موتورهاي جستجوي آنها تخمين مي‌زنند كه شركتي با ۵۰ كارمند، با به كارگيري د راه حل‌ها و استراتژي‌هاي ADP، مي‌تواند ۱۳۳۷۰دلار صرفه جويي كند و همين نيز باعث شده است كه شركت‌ها، براي دانلود اوراق سفيد ADP قانع شوند.

نكتهٔ اصلي اوراق سفيد، اغلب جزو منابعي هستند كه براي بازاريابي محتوا ناديده گرفته مي‌شوند. اما اگر تعداد زيادي از اين اوراق را بكار گيريد، مي‌توانيد قابليت‌هاي لازم را به سايت خود اضافه كنيد و افراد نيز راحت‌تر مي‌توانند از طريق جستجو در اينترنت، سايت شما را پيدا كنند.

۲. Cisco

سيسكو، همواره بطور فعال از نمونه هاي بازاريابي محتوا در جهان و رسانه‌هاي اجتماعي براي سنجش فعاليت‌هاي بازاريابي خود استفاده كرده است. با اين حال، تيم بازاريابي سيسكو تا زماني كه يكي از محصولات جديد خود را در رسانه‌هاي اجتماعي تبليغ كرد، از اثرگذاري اين استراتژي اطمينان نداشت.

سيسكو، از چند سال پيش، روش جديدي را آغاز كرده است و تصميم گرفت كه از طريق اين روش، ميزان بازگشت سرمايه از طريق بازاريابي محتوا و رسانه‌هاي اجتماعي را اندازه گيري كند. پس از مدتي، مجريان اين طرح از اينكه توانستند با ۱۰۰ هزار دلار كمتر از ميزان پيش بيني خود در زمينهٔ تبليغات، به اهداف خود برسند شگفت زده شدند LaSandra Brill، مدير ارشد رسانه‌هاي اجتماعي جهاني در شركت سيسكو، مي‌گويد كه اين شركت از اين نتايج به عنوان اساس راه اندازي محصولات آينده استفاده خواهد كرد:

اين نتايج، به عنوان يكي از ۵ اقدام برتر تاريخ اين شركت شناخته مي‌شود؛ زيرا  اين كار باعث شد كه به اهميت رسانه‌هاي اجتماعي پي ببريم و همچنين باعث شد ميزان تقاضا از ميزان توانايي داخلي ما در توليد محصول، پيشي بگيرد.”

نكتهٔ كليدي : استفاده از رسانه‌هاي اجتماعي، راهي بسيار مناسب در زمينهٔ بازاريابي محتواست و در ميزان بازگشت سرمايه نقشي اساسي دارد. سيسكو را الگوي خود قرار دهيد و شما نيز سيستمي براي سنجش كارايي استراتژي‌هاي خود ايجاد كنيد.

cisco

۳. DemandBase

DemandBase، يك ارائه دهندهٔ فناوري بازاريابي و از نمونه هاي بازاريابي محتوا در جهان است كه در زمينهٔ ارائه خدمات به برندهاي B2B (مدل بنگاه به بنگاه) تخصص دارد. اين شركت، اخيراً با استفاده از اوراق سفيد، اينفوگرافي ها، SlideShare  و كنفرانس‌هاي مجازي، سعي در جذب مشتريان جديد براي هر يك از بسترهاي تبليغاتي خود دارد. طبق گزارش Top Rank Blog ، اين شركت توانسته با استفاده از بازاريابي محتوا ۱۷۰۰ مشتري جديد جذب كند و با ۱۲۴ بيننده كنفرانس‌هاي مجازي خود ارتباط برقرار كند و بدين ترتيب توانسته از طريق بازاريابي محتوا به درآمدي بيش از يك ميليون دلار دست يابد.

DemandBase، به عنوان يك شركت فناوري بازاريابي، زمان زيادي را براي بهينه سازي استراتژي بازاريابي محتوايي خود صرف كرده است. راش باليك، مدير ارشد بازاريابي محتوا اين شركت، گزارشي از تحول استراتژي بازاريابي محتواي DemandBase در وب سايت اين شركت ارائه داده است. باليك همچنين مي‌گويد كه بصورت منظم در Content Marketing World شركت مي‌كند تا در مورد بهترين شيوه‌هايي كه در صنعت براي بهبود استراتژي كلي مورد استفاده قرار مي‌گيرد، نكات بيشتري بي آموزد.

نكتهٔ كليدي: استفاده از بازاريابي محتوا، مي‌تواند نتايج متفاوتي را به همراه داشته باشد. شركت‌هايي كه از بهترين شيوه‌ها استفاده مي‌كنند، مي‌توانند در اين رقابت از رقباي خود پيشي بگيرند.

۴. گروه رسانه اي Cox

گروه رسانه‌اي Cox، يكي از بزرگترين شركت‌هاي چاپ، نشر و پخش و شركت‌هاي رسانه‌اي ديجيتال و از نمونه هاي بازاريابي محتوا در جهان است. با وجود اينكه بيشتر تبليغات Cox از طريق راديو، تلويزيون و روزنامه انجام مي‌شود، Cox هنوز هم از بازاريابي محتوا براي توسعهٔ برند تجاري خود در اينترنت استفاده مي‌كند.

اخيراً، Cox  از خدمات آنلاين ” Success Kit” استفاده مي‌كند كه اطلاعات ارزشمندي براي كمك به موفقيت ساير كسب و كارها در اختيار آنها قرار مي‌دهد. هدف Cox از اينكار است كه راحت‌تر بتواند با شركت‌هاي كوچك و متوسط  در حال رشد، ارتباط برقرار كند. اين شركت محتواي خود در قالب‌هاي مختلفي از جمله كتاب‌هاي الكترونيكي و فيلم  منتشر كرده است و از اين طريق توانسته با مخاطبان سابق خود كه قبلاً خريدي از اين شركت انجام نداده‌اند، ارتباط برقرار كنند. براساس گزارش G3 Solutions، مخاطبان Success Kit، در طي سال گذشته  ۵هزار بار از اين سايت داشته‌اند كه اين تعداد دانلود منجر به جذب بيش  از ۲ هزار مشتري براي Cox شده است.

نكتهٔ كليدي: اگر محتوايي كه توليد مي‌كنيد، دقيق و ارزشمند باشد. بهتر از يك محتواي بي كيفيت مي‌تواند باعث جذب هر چه بيشتر مخاطب براي شما شود. براي توليد يك محتواي با كيفيت، نياز به زمان و منابع بيشتري داريد اما باعث بازگشت سرمايه يتان در بلند مدت خواهد شد.

گروه رسانه اي Cox

۵. ويرجين موبايل

شركت ويرجين موبايل، يكي از اولين ارائه دهندگان ارتباط بي سيم و ارائه دهندگان VoIP براي استفاده از رسانه‌هاي اجتماعي و از نمونه هاي بازاريابي محتوا در جهان است. از آن زمان، آن‌ها از اين خدمات بازاريابي ديجيتالي براي ارائهٔ خدمات بهتر به مشتريان خود استفاده كرده‌اند. براي مثال، Virgin Mobile Live، يك اتاق خبر جديد اجتماعي است كه اين شركت از نمونه‌هاي بازاريابي محتوا در جهان است براي تشويق هر چه بيشتر مردم براي استفادهٔ بيشتر از برنامه‌هاي كاربردي، موسيقي و ساير محتواهاي ديجيتال در طي روز است، از آن استفاده مي‌كند.

رون فاريس، مدير بازاريابي برند ويرجين (يكي از بزرگان بازاريابي محتوا) موبايل به شركت رسانه‌هاي فوربز گفته است كه اين استراتژي‌هاي بازاريابي آنلاين، نقش مهمي در توسعهٔ برند ويرجين موبايل و جذب مشتريان جديد داشته است. فاريس ادعا مي‌كند كه ويرجين موبايل، موفق‌تر از ساير رقباي خود است، زيرا اين شركت، به جاي اينكه صرفاً بر دسترسي اجتماعي متمركز شود، بر بهبود تعامل اجتماعي متمركز شده است:

ما تنها براي گسترش سطح دسترسي اجتماعي تلاش نمي‌كنيم، بلكه در تلاشيم سطح تعامل عميقي با طرفداران خود در رسانه‌هاي اجتماعي ايجاد كنيم. تاكنون توانسته‌ايم با استفاده از تجربه‌اي كه در ويرجين بدست آورده‌ايم، طرفداراني در فيس بوك و توييتر به خود جذب كنيم. گام ديگر ما اين است كه بستر اجتماعي خود را توسعه دهيم تا طرفداران ما بتوانند لحظات خاصي در كنار يكديگر داشته باشند.”

نكتهٔ كليدي: تعداد دنبال كنندگانتان، به اندازهٔ تعامل با دنبال كنندگان اهميت ندارد، پس زماني را براي تعامل با دنبال كنندگان اختصاص دهيد تا نتايج آن را در درازمدت مشاهده كنيد.

۶. توشيبا

اگرچه بازاريابي محتوا به عنوان يك استراتژي بازاريابي B2C (مدل توليد به مصرف) شناخته مي‌شود اما توشيبا ثابت كرده است كه با استفاده از بازاريابي محتوا مي‌توان به برندهاي B2B كمك كرد تا مشترياني از سراسر جهان به خود جذب كنند.

اين برند در سال ۲۰۱۱، ” Smart Community” را براي كمك به افزايش آگاهي در زمينهٔ راه حل‌هاي انرژي تجديد پذير خود ايجاد كرد. آن‌ها ساي  خود را براي كليد واژهٔ ” smart community” بهينه كرده و براي بهينه سازي سايت خود هزينهٔ زيادي كردند تا بتوانند رتبهٔ سايت خود را بهبود بخشند. اين كار، بصورت قابل توجهي مؤثر واقع شد و كمپين Smart Community توانست از طريق لينكداين، باعث جذب ۱۶۰هزار دنبال كننده از سراسر جهان شود.

توشيبا، كار ديگري نيز در زمينهٔ بازاريابي محتوا انجام داده است كه در جذب مشتريان جديد بسيار مؤثر بوده است. اخيراً، Toshiba Medical  با يك اقتصاددان مشهور براي آموزش مشتريان خود در مورد پيچيدگي لايحهٔ محافظت از بيمار و مراقبت مقرون به صرفه و ساير مسائل پزشكي همكاري داشته است و از طريق توانسته در ميان رقباي خود پيشتاز باشد.

نكتهٔ كليدي: استفاده از يك كليدواژهٔ رقابتي و با ترافيك بالا مي‌تواند راهي عالي براي افزايش بازگشت سرمايه يتان از طريق استراتژي بازاريابي محتوا باشد، براي اينكار ممكن است نياز به سرمايه گذاري زيادي در زمينه بهينه سازي موتورهاي جستجوگر باشيد اما در نهايت سود اينكار به جيب خودتان مي‌رود.

توشيبا

۷. Crowe Horwath

Crowe Horwath يكي از شركت‌هاي پيشگام در زمينهٔ مشاوره و حسابداري و از نمونه هاي بازاريابي محتوا در جهان است. در سال ۲۰۱۳، اين شركت با هدف رسيدن به درآمدي ۱ ميليارد دلاري، شروع به انجام فرايند بازاريابي محتوا كرد. استراتژي آنها، شامل تقريباً ۵۰ عنصر محتوايي مختلف در زمينهٔ موضوعات مورد علاقهٔ مشتريان اين شركت بود، اين عناصر محتوايي در قالب‌هاي مختلفي در اختيار مشتريان قرار مي‌گرفت، كه اين عناصر عبارتند از:

  • مطالعات موردي

  • اينفوگرافيك

  • ويدئو

  • خلاصه عملكرد

نتايج كلي استراتژي بازاريابي محتوايي آنها چشمگير بود، اما يكي از اينوگرافي ها، بطور خاصي مورد توجه قرار گرفت. به گفتهٔ موسسهٔ بازاريابي محتوا، اين اينوگرافي، باعث جذب ۸۰۰ مشتري شد كه تنها دو تا از اين مشتري‌ها، ۲۴۰ هزار دلار براي خدمات Crowe Horwath پرداخت كردند.

نكتهٔ كليدي: بازاريابي محتوا، تنها روشي كارآمد براي شركت‌هاي B2C (مدل توليد به مصرف) نيست. بلكه برندهايي كه به دنبال مشتري‌هاي بزرگ هستند، نيز بايد از اين تكنيك‌ها استفاده كنند.

۸. Marriott

بسياري از شركت‌هاي هتل داري از

پاورپوينت در مورد تربيت ديني فرزندان

۹ بازديد
پاورپوينت در مورد تربيت ديني فرزندان

پاورپوينت در مورد تربيت ديني فرزندان

دانلود پاورپوينت در مورد تربيت ديني فرزندان

پاورپوينت در مورد تربيت ديني فرزندان پاورپوينت تربيت ديني فرزند  پاورپوينت تربيت فرزندان پاورپوينت تربيت كودكان  پاورپوينت تربيت فرزندان   اسلايد تربيت ديني   روانشناسي
دسته بندي روانشناسي و علوم تربيتي
فرمت فايل pptx
حجم فايل 9660 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 38

پاورپوينت در مورد تربيت ديني فرزندان

38 اسلايد قابل ويرايش.همراه با نمودار و اشكال.

 

بخشي از متن پاورپوينت :

•تربيت ديني فرزندان

چه چيز را مي خواهيم تربيت كنيم؟

•سه بُعد اصلي روح

•ضرورت تربيت فرزند

•عوامل مؤثر • در تربيّت

•وراثت .

•محيط

•تغذيه .

•اراده

•عوامل ماورائي

•اثرات وراثت

تكريم واحترام كودك

•شيوه هاي احترام به كودك

•روش هاي تربيت ديني

اهميت روش الگويي

•نكات ضروري در روش الگويي

•نكات مهم در روش بشارت دادن

روش تسويف

•آداب تشويق

•روش تمهيدي

•محبت به كودك

•آثار محبت ورزي

روش دعا

روش توسل

•ابعاد تربيت

•آسيب‌هاي تربيت ديني

معرفي كتاب

دانلود پاورپوينت در مورد تربيت ديني فرزندان

اكسل پيشرفته آناليز كاركرد پرسنل

۱۰ بازديد
اكسل پيشرفته آناليز كاركرد پرسنل

اكسل فوق پيشرفته آناليز كاركرد پرسنل (ورود و خروج) محاسبه كاركرد ، اضافه كاري ، كم كاري و

دانلود اكسل پيشرفته آناليز كاركرد پرسنل

اكسل ساعت كاري پرسنل ورود خروج پرسنل آناليز كاركرد كاركرد پرسنل تايم ساعت اضافه كاري
دسته بندي برنامه نويسي
فرمت فايل zip
حجم فايل 69 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 1

  به راحتي با وارد كردن ساعت ورود و خروج افراد... كاركرد موثر، اضافه كاري، اضافه كاري روز جمعه، كم كاري و غيبت پرسنل خود را بدست آوريد. و عملكردشان را با يكديگر مقايسه كنيد.

 

دانلود اكسل پيشرفته آناليز كاركرد پرسنل

دانلود پاورپوينت بازاريابي سلامت

۱۱ بازديد
دانلود پاورپوينت بازاريابي سلامت

در بازاريابي نوين، حوزه عمل گسترده تر از تبليغ كالاها و ترغيب مشتري براي خريد محصولات موجود است و اساس آن شناخت دقيق نيازها و خواسته هاي مشتري است نزديك به چهل سال است كه استفاده از اصول و فنون بازاريابي تجاري براي پيشبرد اهداف اجتماعي مطرح شده است و صاحبنظران به دنبال تكرار موفقيت بخش تجارت براي حل مشكلات اجتماعي هستند

دانلود دانلود پاورپوينت بازاريابي سلامت

بازاريابي
دسته بندي پاورپوينت
فرمت فايل pptx
حجم فايل 711 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 57

در بازاريابي نوين، حوزه عمل گسترده تر از تبليغ كالاها و ترغيب مشتري براي خريد محصولات موجود است و اساس آن شناخت دقيق نيازها و خواسته هاي مشتري است
 نزديك به چهل سال است كه استفاده از اصول و فنون بازاريابي تجاري براي پيشبرد اهداف اجتماعي مطرح شده است و صاحبنظران به دنبال تكرار موفقيت بخش تجارت براي حل مشكلات اجتماعي هستند

دانلود دانلود پاورپوينت بازاريابي سلامت

تحقيق با موضوع روشهاي تست و ارزيابي وب سايت و برنامه هاي سازماني

۹ بازديد
تحقيق با موضوع روشهاي تست و ارزيابي وب سايت و برنامه هاي سازماني

تحقيق باموضوع روشهاي تست و ارزيابي وب سايت و برنامه هاي سازماني 79صفحه قالب ورد قابل ويرايش

دانلود تحقيق با موضوع روشهاي تست و ارزيابي وب سايت و برنامه هاي سازماني

تحقيق با موضوع روشهاي تست و ارزيابي وب سايت و برنامه هاي سازماني
دسته بندي كامپيوتر و IT
فرمت فايل doc
حجم فايل 922 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 79

توضيحات:

تحقيق باموضوع روشهاي تست و ارزيابي وب سايت  و برنامه هاي سازماني 

79صفحه قالب ورد قابل ويرايش

بخشي ازمتن:

مقدمه   

اينترنت به عنوان ابزاري كه بازيابي سريع و آسان اطلاعات را فراهم مي آورد از سوي كاربران بسياري مورد استفاده و استناد قرار مي گيرد. كاربران معمولا بدون توجه به معيارهاي ارزيابي انتقادي هر آنچه را كه در اينترنت بازيابي مي شود معتبر مي شمارند و در مطالعات تحقيقاتي خويش مورد استفاده و استناد قرار مي دهند. (Case, 2003 ) نظر قالب كتابداران و اعضاي هيات علمي آن است كه استناد در تحقيقات دانشجويي به سمت منابع اينترنتي رفته و دانشجويان بر استفاده از اين منابع بسيار تاكيد دارند.(2002Davis,نقل از Tillotson, 2003: 4) يافته هاي تولپانن نشان مي دهد كه 5/92 درصد از دانشجويان ورودي زبان انگليسي اطلاعات موجود در اينترنت را معتبر مي دانند و اين در حالي است كه 5/52 درصد ازآنان اطلاعات بازيابي شده را هرگز ارزيابي نمي كنند.(Tillotson,2003:4  نقل ازTolpannan,1999)

اغلب كاربران اطلاعات بازيابي شده از اينترنت را معتبر مي شمارند و قادر به تشخيص گهر از زباله  نيستند.اغلب كاربران در پاسخ به اين سوال كه چرا به اين منبع استناد كرده ايد و آيا اين منبع معتبر است يا خير؟ چنين پاسخ مي دهند كه " آن را جستجو و بازيابي كرده ام واز آن استفاده مي كنم." در اين پاسخ جايي براي ارزيابي منتقدانه اطلاعات بازيابي شده گذاشته نشده است و اتكاي صرف به مطالب بازيابي شده و ارزيابي نشده به طور وحشتناكي نمايان است.(Williams, 2003) تسهيلات تكنولوژيكي موجود بسياري از موانع انتشار و اشاعه اطلاعات را از ميان برداشته است. امروز هر فردي مي تواند به نشر عقايد خويش پرداخته و وب سايت خود را مديريت نمايد. گستره صفحات وب روز به روز بيشتر مي شود و بر آلودگي اطلاعات در اين آشفته بازار اطلاعاتي افزوده مي گردد. از سويي جامعه امروز به سمت جامعه اطلاعاتي در حال حركت است. جهاني شدن و اطلاعات گرايي از مشخصه ها ي عصر اطلاعات است. دسترسي به اطلاعات متناسب با نيازهاي اطلاعاتي، در زماني كوتاه مهارتهايي خاص مي طلبد. سواد اطلاعاتي لازمه جامعه اطلاعاتي است و براي رسيدن به اين سواد كاربران بايد به مهارتهاي اطلاع يابي مجهز باشند. يكي از مهارتهاي اطلاع يابي, مهارت ارزيابي است. اما پرسش آن است كه آيا واقعا اطلاعات بازيابي شده از اينترنت نياز به ارزيابي دارند و يا هر نوع اطلاعات بازيابي شده مي تواند مستند باشد و مورد استناد قرار گيرد؟ ضرورت ارزيابي اطلاعات بازيابي شده در چيست و چه معيارهايي براي ارزيابي وجود دارد؟ در اين نوشته سعي بر آن است تا با روشن ساختن ضرورت ارزيابي اطلاعات بازيابي شده در فضاي اينترنت, معيارهاي ارزيابي صفحات وب به عنوان يكي از محمل هاي اطلاعاتي تبيين گردد.

فهرست برخي ازمطالب:

 

چكيده
مقدمه 1
فصل اول: بيان فرصت و معيارهاي ارزيابي در صفحات وب
1-1 مهارت ارزيابي اطلاعات 3
1-2 مفهوم مهارت اطلاع يابي 3
1-3 مفهوم تفكر انتقادي 3
1-4 ضرورت ارزيابي اطلاعات در عصر اطلاعات 4
1-4-2 جهاني شدن و ارزش اطلاعات 4
1-4-3 رشد تكنولوژي و آلودگي اطلاعات 4
1-4-4 اطلاع گرايي و جامعه و جامعه اطلاعاتي 4
1-4-5 كاربردنهايي و مهارت هاي اطلاع يابي 4
1-5 ضرورت ارزيابي صفحات وب 5
1-6 ضرورت ارزيابي صفحات وب 6
1-7 معيارهاي ارزيابي صفحات وب 7
1-8 هدف را مشخص كنيد 7
1-9 تعيين ميزان پويش 8
1-10 ارزيابي شهرت و اعتبار 8
1-11 تعيين صحت 9
1-12 روزآمدي 9
1-13 قابليت دسترس پذيري 15
1-14 قيمت 11

چكيده 

مقدمه 1

فصل اول: بيان فرصت و معيارهاي ارزيابي در صفحات وب1-1

مهارت ارزيابي اطلاعات 31-2

مفهوم مهارت اطلاع يابي 31-3

مفهوم تفكر انتقادي 31-4

ضرورت ارزيابي اطلاعات در عصر اطلاعات 41-4-2

جهاني شدن و ارزش اطلاعات 41-4-3

رشد تكنولوژي و آلودگي اطلاعات 41-4-4

اطلاع گرايي و جامعه و جامعه اطلاعاتي 41-4-5

كاربردنهايي و مهارت هاي اطلاع يابي 41-5

ضرورت ارزيابي صفحات وب 51-6

ضرورت ارزيابي صفحات وب 61-7

معيارهاي ارزيابي صفحات وب 71-8

هدف را مشخص كنيد 71-9

تعيين ميزان پويش 81-10

ارزيابي شهرت و اعتبار 81-11

تعيين صحت 91-12

روزآمدي 91-13

قابليت دسترس پذيري 151-14

قيمت 11

 

دانلود تحقيق با موضوع روشهاي تست و ارزيابي وب سايت و برنامه هاي سازماني

دانلود پاورپوينت برنامه ريزي

۱۰ بازديد

دانلود پاورپوينت برنامه ريزي

دانلود پاورپوينت برنامه ريزي جهت رشته مديريت در قالب 47 اسلايد و با فرمت pptx


مشخصات فايل

تعداد صفحات 47
حجم 95 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي pptx
دسته بندي مديريت


توضيحات كامل

دانلود پاورپوينت برنامه ريزي جهت رشته مديريت در قالب 47 اسلايد و با فرمت pptx بصورت كامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 


 يك سيستم شبكه اي ، شامل فعاليت هاي و رويدادهايي است كه براي انجام يك پروژه لازم است و چون اين فعاليت ها به شكل نمودار در مي آيد ، لذا پس از اتصال به يكديگر به صورت يك شبكه جلوه مي كند . هنگام رسم نمودار شبكه موارد ذيل بايد رعايت شود : 
    1) خودداري كردن از كشيدن خطوطي كه يكديگر را قطع مي كنند .
    2) خطوط مستقيم باشد . 
    3) خطوط به يك اندازه باشد . 
    4) رابطه اي ميان زمان انجام و طول خط بردار وجود نداشته باشد . 
    5) خودداري كردن از كشيدن بردار فعاليت هاي مجازي 

 

 


فهرست مطالب
تعاريف برنامه ريزي 
هدف اسا سي برنامه ريزي
اولويت برنامه ريزي
سوال
انواع برنامه ريزي
تعاريف انواع برنامه ريزي
خصوصيات برنامه ريزي استراتژيك 
تفاوتهاي بين برنامه ريزي استراتژيك و عملياتي
رهيافتهاي گوناگون به برنامه ريزي
بينش هاي برنامه ريزي
سوال ؟
موانع برنامه ريزي 
انواع برنامه 
خط مشي ها
تفاوت دستورها و خط مشي ها 
مراحل برنامه ريزي 
فنون برنامه ريزي
مراحل انجام پروژه
تعاريف شبكه 
در يك شبكه معمولا دو نوع علامت وجود دارد 
قواعد ترسيم شبكه 
هنگام رسم نمودار شبكه موارد ذيل بايد رعايت شود 
اهداف به كارگيري روش پرت
نحوه طراحي شبكه با استفاده از روش پرت
منابع و مآخذ 


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

دانلود پاورپوينت برنامه ريزي

۱۰ بازديد

دانلود پاورپوينت برنامه ريزي

دانلود پاورپوينت برنامه ريزي جهت رشته مديريت در قالب 47 اسلايد و با فرمت pptx


مشخصات فايل

تعداد صفحات 47
حجم 95 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي pptx
دسته بندي مديريت


توضيحات كامل

دانلود پاورپوينت برنامه ريزي جهت رشته مديريت در قالب 47 اسلايد و با فرمت pptx بصورت كامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 


 يك سيستم شبكه اي ، شامل فعاليت هاي و رويدادهايي است كه براي انجام يك پروژه لازم است و چون اين فعاليت ها به شكل نمودار در مي آيد ، لذا پس از اتصال به يكديگر به صورت يك شبكه جلوه مي كند . هنگام رسم نمودار شبكه موارد ذيل بايد رعايت شود : 
    1) خودداري كردن از كشيدن خطوطي كه يكديگر را قطع مي كنند .
    2) خطوط مستقيم باشد . 
    3) خطوط به يك اندازه باشد . 
    4) رابطه اي ميان زمان انجام و طول خط بردار وجود نداشته باشد . 
    5) خودداري كردن از كشيدن بردار فعاليت هاي مجازي 

 

 


فهرست مطالب
تعاريف برنامه ريزي 
هدف اسا سي برنامه ريزي
اولويت برنامه ريزي
سوال
انواع برنامه ريزي
تعاريف انواع برنامه ريزي
خصوصيات برنامه ريزي استراتژيك 
تفاوتهاي بين برنامه ريزي استراتژيك و عملياتي
رهيافتهاي گوناگون به برنامه ريزي
بينش هاي برنامه ريزي
سوال ؟
موانع برنامه ريزي 
انواع برنامه 
خط مشي ها
تفاوت دستورها و خط مشي ها 
مراحل برنامه ريزي 
فنون برنامه ريزي
مراحل انجام پروژه
تعاريف شبكه 
در يك شبكه معمولا دو نوع علامت وجود دارد 
قواعد ترسيم شبكه 
هنگام رسم نمودار شبكه موارد ذيل بايد رعايت شود 
اهداف به كارگيري روش پرت
نحوه طراحي شبكه با استفاده از روش پرت
منابع و مآخذ 


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود