پاورپوينت برنامه ريزي استراتژيك و فرايند بازاريابي
دانلود پاورپوينت با موضوع برنامه ريزي استراتژيك و فرايند بازاريابي، در قالب ppt و در 13 اسلايد، قابل ويرايش، شامل فرايند برنامه ريزي استراتژيك، بيان مأموريت، تعيين طراحي سبد كسب و كار، تجزيه و تحليل SBU’sموجود رويكرد گروه مشاورهاي Boston (BCG)، تجزيه و تحليل SBU’sموجود شبكه برنامه ريزي كسب و كار استراتژيك General Motors(GE)، توسعهي استراتژيهاي |
دسته بندي | مديريت |
فرمت فايل | ppt |
حجم فايل | 758 كيلو بايت |
تعداد صفحات فايل | 13 |
دانلود پاورپوينت با موضوع برنامه ريزي استراتژيك و فرايند بازاريابي، در قالب ppt و در 13 اسلايد، قابل ويرايش، شامل:
فرايند برنامه ريزي استراتژيك
بيان مأموريت
تعيين طراحي سبد كسب و كار
تجزيه و تحليل SBU’sموجود: رويكرد گروه مشاورهاي Boston (BCG)
تجزيه و تحليل SBU’sموجود: شبكه برنامه ريزي كسب و كار استراتژيك General Motors(GE)
توسعهي استراتژيهاي رشد
شبكه توسعه محصول/بازار
نقش بازاريابي در برنامهريزي استراتژيك
فرايند بازاريابي
آميخته بازاريابي- چهارP
قسمتي از متن:
برنامه ريزي استراتژيك تعيين و توسعهي استراتژي كلي شركت براي بقا و رشد بلند مدت است.
اين فرايند شامل:
تعريف ماموريت: بيان منظور يك سازمان، كه بايد بازارگرا باشد.
تعيين اهداف شركت: تعيين اهداف و مقاصد براي هدايت كامل سازمان.
تعيين سبد كسب و كار: مجموعهاي از كسب و كارها و محصولاتي كه شركت در آن فعاليت دارد.
برنامه ريزي استراتژيهاي وظيفهاي: برنامه ريزي تفصيلي براي هر يك از واحدهاي سازماني جهت رسيدن به اهداف استراتژيك.
توضيحات:
اين فايل شامل پاورپوينتي با موضوع " برنامه ريزي استراتژيك و فرايند بازاريابي" مي باشد كه در حجم 13 اسلايد، همراه با توضيحات كامل تهيه شده است كه مي تواند به عنوان ارائه كلاسي رشته هاي مجموعه مديريت مورد استفاده قرار گيرد.
پاورپوينت تهيه شده بسيار كامل و قابل ويرايش بوده و در تهيه آن، كليه اصول و علائم نگارشي و چيدمان جمله بندي رعايت شده و به راحتي و به دلخواه مي توان قالب آن را تغيير داد.
برنامه ریزی روزانه چیست؟
برنامه ریزی روزانه زمانبندی هر روز به منظور ارائهی بهترین خدمت شماست. این کار به بررسی آنچه میخواهید انجام دهید، آنچه باید انجام دهید و زمان انجام آنها میپردازد و مجموعهی این موارد با هم برنامه روزانه شما را شکل میدهند.
به عبارت دیگر، تعریف رسمی برنامه ریزی روزانه همان برنامه ریزی کردن برای هر روز خواهد بود که ترکیبی است از:
تمام این موارد جهت اطمینان از این است که هر روز بیشترین بهره را از زمان خود میبرید. در صورتی که درست انجام شود، خواهید دید که روزهای شما به طرزی باورنکردنی پربازده هستند و گامهای بلندی را در جهت اهدافتان برداشتهاید؛
بلافاصله بعد از بیدار شدن، خود را گرم کنید
راههای زیادی برای بیدار شدن در صبح وجود دارد. معمولی ترین راه این است که نیمی از یک فنجان قهوه بنوشید و بلافاصله بعد از آن خانه را ترک کنید. چطور است یک گرم کردن ساده را به جای آن امتحان کنید.
روز خود را با انجام چند حرکت پروانه، وزنهبرداری، اسکات و چرخش دست و پا شروع کنید. انجام این کار برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تاثیر بهتری نسبت به قهوه دارد. یکی دیگر از مزایای آن، این است که به بدن اجازه می دهد تا درد و رنج را تحمل کند.